با پادشاه فیلمبرداری با موبایل آشنا شوید


اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌ های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.

دوربین‌ پرچمداران سامسونگ معمولاً توانایی رقابت با وضوح و کیفیت آیفون را دارند، اما عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۳ یک وضوح بی‌نظیر را ارائه خواهد کرد و از سایر محصولات این برند پیشی خواهد گرفت.

سامسونگ گلکسی اس 23

شایعات و گزارش‌های منتشر شده در مورد محصول جدید سامسونگ پیش‌از این نیز پیش‌بینی می‌کردند که گلکسی اس ۲۳ به‌محض ورود به بازار تاج پادشاهی بهترین دوربین موبایل را بر سر خواهد گذاشت و صاحب عنوان بهترین دوربین موبایل خواهد شد.

انتظار می‌رود شرکت کره‌ای سامسونگ غول گوشی‌های هوشمند، با گلکسی اس ۲۳ که به زودی معرفی می‌شود، وضعیت دستگاه‌های خود را ارتقا دهد.

ویژگی‌ های سامسونگ گلکسی اس ۲۳

افشاگر مشهور Ice Universe، به‌تازگی اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های پرچمدار آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات، این خانواده مطابق هر سال مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ را به کاربران هدیه خواهد داد که مهمترین آنها کیفیت خارق‌العاده دوربین این دستگاه است.

سامسونگ گلکسی اس 23

این محصول منحصربه‌فرد سامسونگ همچنین می‌تواند گزینه‌ای با نرخ فریم بالاتر از همیشه برای فیلم برداری با کیفیت ۸K داشته باشد. شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس ۲۳ فیلمبرداری ۸K را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند که نسبت به ۸K با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه گوشی‌های فعلی این شرکت، ۲۵ درصد بهبود یافته است.

اگرچه ممکن است این بهبود کیفیت موضوع چندان مهمی به‌نظر نرسد، اما خبر خوبی برای ولاگرها و استیکرهای فریم است.

فیلمبرداری ۸K چه تفاوت در کیفیت دوربین گلکسی اس ۲۳ ایجاد می‌کند؟

نیازی به گفتن نیست که داشتن گزینه فیلمبرداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم‌ بر ثانیه در تلفن‌های هوشمند کار کمی نیست. در واقع، زمانی که این ویژگی برای اولین بار عرضه شد، جهان را با سرعت پیشرفت فناوری دوربین در صنعت گوشی‌های هوشمند شگفت زده کرد.

سامسونگ گلکسی اس 23

هنوزهم ۲۴ فریم بر ثانیه یک استاندارد برای داشتن ظاهر کلاسیک فیلم سینمایی در ویدیوهای شما محسوب می‌شود. اما در مقایسه، ویدیوهای فیلمبرداری شده با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بسیار روان‌تر به نظر می‌رسند و تاری حرکت و بریدگی نسبت به ویدیوهای ۲۴ فریم‌برثانیه در آنها کاهش می‌یابد.

بنابراین، بااینکه این پیشرفت در وضوح دوربین ممکن است بسیار چشمگیر به نظر نرسد، اما منجر به ضبط ویدیوهایی با ظاهری طبیعی‌تر و میزان تاری بسیار کمتر خواهد شد.

اکنون، ممکن است این موضوع به‌ذهن شما خطور کند که صفحه نمایش‌های ۸K هنوز جریان اصلی نیستند؛ حق باشماست! کاربران زیادی با دسترسی به صفحه نمایش ۸K وجود ندارند. با این حال، داشتن توانایی فیلمبرداری با وضوح فوق العاده بالا همیشه یک مزیت محسوب می‌شود.

کاربران زیادی به استفاده از گزینه فیلمبرداری ۸K سامسونگ گلکسی اس ۲۳ تمایل نخواهند داشت

سامسونگ گلکسی اس 23

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، حتی اگر گزینه فیلمبرداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با گلکسی S۲۳ عرضه شود، این احتمال وجود دارد که کاربران زیادی تمایل به استفاده از آن را نداشته باشند.

نکته اینجاست که ویدیوهای ۸K فضای زیادی را اشغال می‌کنند. تقاضا برای ذخیره‌سازی تنها زمانی افزایش می‌یابد که ویدیوهای ۸K را با نرخ فریم بالاتر ضبط کنید. هر دقیقه ویدیوی ضبط شده با گزینه ۸K می‌تواند حدود ۶۰۰ مگابایت فضا را اشغال کند که خیلی زیاد است!

با این وجود، آیا سامسونگ گلکسی اس ۲۳ دارای گزینه‌های ذخیره‌سازی مناسب برای ویدیوهای ۸K خواهد بود؟ برای مثال Galaxy S۲۲ Ultra را در نظر بگیرید.

گلکسی S۲۲ اولترا دارای یک گزینه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی است. این فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی می‌تواند برای گیمرها، توسعه‌دهندگان و کاربران قدرتمند، یک ویژگی ایده‌آل محسوب شود و شما می‌توانید از تصاویر و فایل‌های ویدیویی که از وضوح بالا برخوردار هستند، بهره‌مند شوید.

بنابراین انتظار می‌رود که در سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز همانند اس ۲۲ اولترا چنین حافظه‌ای را شاهد باشیم.

با این حال، سری گلکسی اس ۲۳ معمولی و اس ۲۳ پلاس ممکن است تفاوت‌هایی بایکدیگر داشته باشند. گلکسی اس ۲۲ معمولی ویژگی فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی را ندارد و این مورد برای اس ۲۲ پلاس نیز به همین صورت است.

افشاکننده همچنین تایید کرده است که S۲۳ و S۲۳+ دارای همان مقدار رم S۲۲ و S۲۲+ خواهند بود. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که شرکت سامسونگ، گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس را در نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه نکند.

بنابراین، ویژگی فیلمبرداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانه ممکن است فقط برای سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا درنظر گرفته شده باشد. با این حال، هنوز چیزی قطعی نیست و اینها همه فقط درحد درز و شایعه هستند. پس شما باید تمام این اطلاعات را با امکان کمی تغییر در نظر بگیرید.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *