این حلقه هوشمند برای درک احساسات زنان به بازار عرضه شد!


شرکت خدمات بهداشتی Movano اولین حلقه هوشمند خود به نام Evie را که برای سلامتی و تناسب اندام طراحی شده است، معرفی کرد. به گفته Movano، این حلقه به‌طور انحصاری برای زنان طراحی شده است و در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ اطلاعات دقیق‌تری از آن ارائه خواهد شد.

اولین‌بار در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ این حلقه بدون نام و طراحی مشابه نمایش داده شد، اما Movano از آن زمان روی قیمت و موارد دیگر آن متمرکز شده است. طبق گزارش‌های موجود، این حلقه زمانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت زیر ۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. هنوز تاریخ یا قیمت دقیقی برای آن اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این شرکت برنامه‌های قبلی خود برای ارائه یک مدل اشتراکی را کنار گذاشته است.

Evie

ویژگی‌های حلقه هوشمند Evie

Evie نیز مانند حلقه‌های Oura و همچنین دستگاه‌های پوشیدنی شرکت‌هایی مانند اپل، بسیاری از معیارهای سلامتی را به کاربران خود ارائه می‌کند. از جمله موارد قابل اندازه‌گیری این حلقه هوشمند می‌توان به ضربان قلب، اکسیژن خون، تغییرات دمای پوست، تعداد قدم، کالری، خواب، ردیابی قاعدگی و تخمک‌گذاری و موارد دیگر اشاره کرد.

Movano همچنین قول داده است تا کارشناسان بتوانند از کارشناسان بهداشتی داخل برنامه آن مشاوره دریافت کنند. «جان ماستروتوتارو»، مدیرعامل این شرکت گفته است: «به عنوان یک دستگاه پزشکی، Evie فراتر از وضعیت موجود سایر پوشیدنی‌های موجود در بازار خواهد بود. ما داده‌ها و بینش‌های بیومتریک درجه پزشکی را در یک پوشیدنی راحت و امروزی جمع کرده‌ایم.»

با وجود قابلیت اندازه‌گیری قدم، کالری سوزانده‌شده و فعالیت‌های خاص، Evie می‌توان به عنوان یک ردیاب تناسب اندام نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بااین‌حال Movano در بیانیه مطبوعاتی خود نوشته است که هدف اصلی آن، ارائه تصویری از سلامت کلی و «تبدیل داده‌های بیومتریک به بینش‌های عملی» است.

این حلقه می‌تواند به زنان کمک کند تغییرات دمای پوست، قاعدگی و تخمک‌گذاری و علائم قاعدگی خود را ردیابی کنند. Movano می‌گوید که هدف آن کمک به زنان است تا بتوانند علت احساسات خود را بهتر درک کنند.

درنهایت، این شرکت وعده داده است که در هنگام انتقال داده‌ها به فضای ابری یا ارائه‌دهندگان خدمات سلامتی، امنیت و حریم خصوصی آن‌ها را حفظ کند. در حال حاضر تمرکز این شرکت روی دریافت مجوز FDA است و تاریخ عرضه این حلقه هوشمند در آن زمان مشخص خواهد شد.

حلقه هوشمند Evie ابتدا فقط در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود، اما ممکن است بعداً به بازارهای دیگری نیز راه یابد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *