ایلان ماسک چه خوابی برای توییتر دیده‌است؟


ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش 44 میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند. این منبع همچنین اضافه کرد که انتظار می‌رود میلیاردر به‌طور موقت مدیرعامل شرکت باقی بماند، اما در نهایت ممکن است این نقش را به فرد دیگری واگذار کند.

ایلان ماسک چه خوابی برای توییتر دیده‌است؟

برنامه‌های ایلان ماسک برای توییتر

ماسک با وجود این خرید، به مسئول اصلی شبکه اجتماعی محبوب تبدیل شده است و از جمله اولین اقدامات او می‌توان به تغییر مدیریت توییتر اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، علاوه بر آگراوال، «ند سگال»، مدیر مالی شرکت که سال 2017 به آن پیوست، «شان اجت» مشاور عمومی که از سال 2012 در این شرکت بوده و «ویجایا گاد»، مدیر سیاست‌گذاری و «سارا پرسونت»، مدیر ارشد بخش مشتریان آن نیز اخراج شده‌اند.

ماسک همچنین قصد دارد ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند، زیرا به ممنوعیت‌های همیشگی اعتقادی ندارد. با این وجود، افرادی که قبلا از این پلتفرم اخراج شده‌اند ممکن است یک بار دیگر فرصت حضور در آن را داشته باشند. هرچند مشخص نیست که این تصمیم، شامل «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز خواهد شد یا خیر. البته باید اشاره کرد که ایلان ماسک قبلا به این موضوع اشاره کرده بود.

با وجود نهایی شدن این خرید، به سهامداران توییتر 54.20 دلار به ازای هر سهم پرداخت می‌شود و این شبکه اجتماعی اکنون به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت خواهد کرد.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *