اولین تصاویر رسمی گلکسی S23 سامسونگ لو رفت / عکس


رویداد معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) برگزار می‌شود و این یعنی انتشار اطلاعات با نزدیک‌شدن به رویداد بیشتر خواهد شد.

طی چند ماه گذشته رندرهای فاش‌شده‌ی هر سه مدل گلکسی اس ۲۳ را دیده‌ایم و حالا می‌دانیم که ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه‌ی WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش کرده است.

اولین تصاویر رسمی گلکسی S23 سامسونگ لو رفت / عکس

این تصاویر گوشی را از تمام زوایای مهم نشان می‌دهند. افزون‌براین، به ما نشان می‌دهد که حسگرهای دوربین پشتی که به‌صورت جداگانه قرار گرفته‌اند، چقدر از بدنه بیرون زده‌اند. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که سامسونگ موفق شده تا حد ممکن بیرون‌زدگی را کاهش دهد، هرچند که دوربین‌ها هنوز هم زمانی‌که گوشی روی میز قرار دارد و بدون برداشتن مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث لق‌خوردن روی میز می‌شود.

درباره‌ی بیرون‌زدگی جداگانه‌ی دوربین‌ها، این اقدام بخشی از تلاش‌های سامسونگ برای حفظ طراحی ثابت در تمام مدل‌های نسل بعدی پرچم‌دار گلکسی اس و حتی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی آن است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، گلکسی اس ۲۳ معمولی جلویی صاف و گوشه‌های گرد دارد.

اولین تصاویر رسمی گلکسی S23 سامسونگ لو رفت / عکس

پیش‌بینی می‌شود مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۳ در چهار رنگ سبز (Botanic Green)، سفید (Cotton Flat)، یاسی (Misty Lilac) و مشکی (Phantom Black) دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. همچنین چند رنگ انحصاری مانند سبز روشن، آبی روشن و قرمز روشن، برای افرادی که آن را از وب‌سایت سامسونگ سفارش می‌دهند وجود خواهد داشت. هرچند مشخص نیست که سامسونگ کدام گزینه‌ها را در بازارهای مختلف ارائه خواهد کرد و آیا هر سه مدل در رنگ‌های انحصاری عرضه خواهند شد یا خیر.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *