گزارش دفاعی-اطلاعاتی آمریکا از بشقاب‌پرنده‌ها چیست و چه زمان منتشر خواهد شد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اما علاقه مندان به بشقاب پرنده که امیدوارند دولت هر یک از صدها مشاهده نظامی ایالات متحده را مورد بررسی قرار دهد احتمالاً ناامید خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

آیا اتصال به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک قابل ردیابی است؟

عکس | پهپاد غول پیکر و ترسناک رادارگریز چین!

نیویورک تایمز هفته گذشته به نقل از مقامات آمریکایی آشنا با تجزیه و تحلیل طبقه بندی شده ای که قرار بود تحویل داده شود گزارش داد، جدیدترین حوادث تحت بررسی به ترکیبی از نظارت خارجی، از جمله پروازهای نسبتاً معمولی هواپیماهای بدون سرنشین، و بهم ریختگی هوا مانند بالن های هواشناسی نسبت داده می شود.

به گفته تایمز، بسیاری از مجموعه قدیمی‌تر پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح، یا UAP‌ها، هنوز به‌طور رسمی به‌عنوان غیرقابل توضیح دسته‌بندی می‌شوند و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای نتیجه‌گیری بسیار کم است.

گزارش دفاعی-اطلاعاتی آمریکا از بشقاب‌پرنده‌ها چیست و چه زمان منتشر خواهد شد؟

سو گوگ، سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده در بیانیه ای این هفته گفت: “هیچ توضیح واحدی وجود ندارد که به اکثر گزارش های UAP بپردازد.” ما در حال جمع‌آوری تا جایی که می‌توانیم داده‌ها را دنبال می‌کنیم و در صورت امکان، یافته‌های خود را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

وی گفت که دولت ایالات متحده باید مراقب باشد تا از افشای “اطلاعات حساس” در مورد آنچه اطلاعات آمریکا در مورد عملیات جاسوسی آنها و نحوه شناخته شدن آن اطلاعات برای دشمنان خارجی می‌داند، خودداری کند.

باید دید که گزارش UAP در مورد اینکه آیا هر یک از پدیده ها ممکن است منشاء بیگانه داشته باشد یا حتی نوعی هواپیمای جاسوسی بسیار پیشرفته و مافوق صوت که توسط دشمنان خارجی پرواز می شود، چه می گوید.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *