واتساپ امن است؟ | سیاست حفظ حریم خصوصی واتساپ چیست؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همچنین این شرکت اعلام کرد که کاربرانی که سیاست حفظ حریم خصوصی جدید را قبول نمی کنند، حساب های آنها حذف نمی شود اما اکانت های آنها عملکرد محدودی دارد، به این معنی که قادر به ارسال یا خواندن پیام از برنامه نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

عکس | بدشانس ترین دایناسور دنیا طعمه این تمساح شد!

عکس | مردی که اتفاقی سنگی با ارزش‌تر از طلا را به خانه آورد!

با این حال، برنامه متعلق به متا تصمیم خود را تغییر داد و عملکرد برنامه را برای کاربرانش محدود نکرد. یکی از سخنگویان واتس‌اپ در بیانیه‌ای به The Verge گفت:” با توجه به بحث‌های اخیر با مقامات مختلف و کارشناسان حفظ حریم خصوصی، می‌خواهیم روشن کنیم که عملکرد واتس‌اپ را برای افرادی که هنوز به‌روزرسانی را نپذیرفته‌اند محدود نخواهیم کرد.”

سیاست حفظ حریم خصوصی واتساپ چیست؟

سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ شامل تغییرات مربوط به پیام رسانی یک حساب تجاری در واتس اپ است. از کاربران خواسته می شود که با خط مشی جدید اشتراک گذاری داده خود موافقت کنند، که به معنای اشتراک گذاری داده های مکالمات تجاری با فیس بوک است.

آیا سیاست حفظ حریم خصوصی واتساپ خطرناک است؟

نه، سیاست حفظ حریم خصوصی واتساپ خطرناک نیست. با تغییر در سیاست حفظ حریم خصوصی، چت‌های شما همچنان رمزگذاری‌شده سرتاسر خواهد بود. هیچ شخص ثالث یا فیس‌بوک نمی‌تواند چت‌ها یا تماس‌های خصوصی شما را ببیند، زیرا این‌ها رمزگذاری شده‌اند.

آیا شخص ثالث می تواند پیام های واتساپ را بخواند؟

چت های واتساپ با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شوند، بنابراین هیچ شخص ثالثی نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد. این بدان معنی است که فقط فرستنده و شخص دریافت کننده می توانند آنها را بخوانند.

آیا می توانید بدون دادن شماره به شخصی واتس اپ خود را بدهید؟

واتس‌اپ دارای ویژگی «کلیک برای چت» است، به این معنی که کاربران می‌توانند بدون اینکه شماره تلفن او در دفترچه آدرس تلفن ذخیره شده است، چت را با شخصی شروع کنند. با این حال، دانستن شماره شخصی که می خواهید با او چت کنید الزامی است.

آیا کسی می تواند به تماس های واتس اپ من گوش دهد؟

از آنجایی که تماس‌ها و پیام‌های واتس‌اپ رمزگذاری شده‌اند، بنابراین هیچ شخص ثالثی از خود شرکت نمی‌تواند مکالمات شما را بخواند یا به آن گوش دهد.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *