عکس | پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می‌آید!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، A۳۸۰ امارات و شش هواپیمای Red Arrow در یک آرایش هماهنگ پرواز خواهند کرد، این پرواز از املاک گلف جمیرا شروع می‌شوند، سپس در امتداد خط افق جاده شیخ زاید و در نزدیکی برج خلیفه نمادین ادامه پیدا می‌کنند.

فرصت‌هایی برای رسانه‌ها و مردم برای مشاهده هواپیما تقریباً بین ساعت‌های ۱۲ بعد از ظهر تا ۱ بعد از ظهر (به وقت محلی دبی) در نقاط مختلف در نزدیکی املاک گلف جمیرا، جاده شیخ زاید، مرکز شهر دبی و مناطق اطراف آن خواهد بود.

در حالی که امارات و RAF Red Arrows مردم را به گرفتن عکس و فیلم از نمایش هوایی تشویق می کنند، به مردم یادآوری می شود که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین پرواز را در معرض خطر قرار ندهند و از تمام دستورالعمل های GCAA مربوط به “مناطق پرواز ممنوع” برای هواپیماهای بدون سرنشین پیروی کنند.

عکس | پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می‌آید!

پیکان قرمز، که رسماً به عنوان تیم آکروباتیک نیروی هوایی سلطنتی شناخته می شود، تیم نمایش ایروباتیک نیروی هوایی سلطنتی مستقر در RAF Waddington است. این تیم در اواخر سال ۱۹۶۴ به عنوان یک تیم تمام RAF تشکیل شد و جایگزین تعدادی از تیم‌های غیر رسمی شد که توسط فرماندهان RAF حمایت مالی شده بودند.

فلش‌های قرمز جایگاه برجسته‌ای در فرهنگ عامه بریتانیا دارند، امارات فاش کرده است که یکی از ایرباس های A۳۸۰ این شرکت پروازی از دبی را در کنار پیکان قرمز انجام خواهد داد. غول آسمان در کنار تیم نمایشگر نیروی هوایی بریتانیا به پرواز در خواهد آمد تا شروع مسابقات جهانی تور جهانی DP را جشن بگیرد.

ایرباس A۳۸۰ یک هواپیمای مسافربری پهن پیکر بزرگ است که توسط ایرباس توسعه و تولید شده است. این بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان و تنها هواپیمای جت دو طبقه تمام قد است. مطالعات ایرباس در سال ۱۹۸۸ آغاز شد و این پروژه در سال ۱۹۹۰ برای به چالش کشیدن تسلط بوئینگ ۷۴۷ در بازار مسافت های طولانی اعلام شد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *