عکس | این سدان دانگ‌فنگ به بازار ایران می‌آید؟


طبق شنیده‌ها، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود قصد دارد سدان سایز D دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. این خودرو که در برخی بازارها با نام یی شوئن مکس نیز شناخته می‌شود به شکل مونتاژی و در دو تیپ بنزینی و هیبریدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

مشخصات دانگ فنگ یی ژوان مکس

دانگ فنگ یی ژوان مکس

یی ژوان مکس دارای ۴۷۹۷ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۴۷۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۷۰ میلی‌متر فاصله محوری بوده که چنین ارقامی نشان می‌دهد سدان جدید ایران خودرو از لحاظ ابعادی در جایگاه بالاتری نسبت به چری آیریزو ۸ مدیران خودرو قرار دارد.

دانگ فنگ یی ژوان مکس

دانگ فنگ یی ژوان مکس در مدل بنزینی از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 300 نویتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته DCT تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

دانگ فنگ یی ژوان مکس

این سدان چینی در مدل هیبریدی نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به همراه یک پیشرانه برقی بهره می‌برد که در مجموع می توانند قدرتی برابر با 340 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را برعهده دارد.

Dongfeng Yixuan Max

نسخه فول این سدان از امکاناتی چون به تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سقف پانورامیک، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهولد، جک برقی صندوق عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، باز و بسته کردن و تنظیم آینه ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، صندلی راننده دارای حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها بهره می‌برد.

Dongfeng Yixuan Max

از سایر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D، شش ایربگ ایمنی به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا خودکار، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *