تسلای کالسکه به بازار آمد!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کالسکه قادر است خودش رانندگی کند! به گزارش نیویورک پست، یک مادر به آن لقب “تسلای کالسکه” داده است و برچسب قیمت با نام مطابقت دارد. والدین باید 3300 دلار بپردازند تا فرزندان خود را به اطراف نکشند.

والدین وظایف زیادی دارند. آنها باید از بچه هایشان مراقبت کنند و مطمئن شوند که همان بچه ها شاد و سالم بمانند. یکی از کارهایی که اکثر والدین انجام می دهند این است که فرزندان خود را برای پیاده روی، سفرهای یک روزه یا تعطیلات بیرون می برند و معمولاً هنگام بیرون رفتن باید مجموعه ای از اسباب بازی ها، دستمال مرطوب و مواد غذایی با خود بیاورند. اگر پدر یا مادر هستید – یا اگر نوه دارید – داستان را می دانید. و وقتی بالاخره از در بیرون می روید، فرزندتان می خواهد راه برود. پس شما اینجا هستید، کالسکه در یک دست، کودک در دست دیگر و یک کیسه کامل از مایحتاج که باید به اطراف ببرید. یک استارت آپ کانادایی به نام Glüxkind قصد دارد این کار را برای شما بسیار آسان کند. آنها یک کالسکه خودران اختراع کردند که می تواند در حالی که شما و فرزندتان با هم راه می روید، به تنهایی در اطراف بچرخد.

چگونه کار می کند؟ کالسکه ای به نام «الا» از موتورها و نرم افزار هوش مصنوعی هوشمند برای رانندگی بدون فشار استفاده می کند. سنسورهایی در کالسکه وجود دارد که هنگام شروع به راه رفتن متوجه می شوند. به این ترتیب، جلوی شما می چرخد. وقتی راه رفتن را متوقف می کنید، کالسکه به طور خودکار متوقف می‌شود.

با این وجود وقتی کودکی در کالسکه باشد، کالسکه نمی تواند به تنهایی حرکت کند. این به این معنی است که وقتی کودک کالسکه را اشغال می کند، هنوز باید آن را به اطراف هدایت کنید. حداکثر سرعت کالسکه چهار مایل در ساعت است و حتی دارای چراغ‌های هشداردهنده است که هنگامی که اجسام بیش از حد به آن نزدیک می‌شوند، یا زمانی که نزدیک به برخورد با چیزی است، چشمک می‌زنند.

سایر ویژگی های جالب عبارتند از: اتصال به تلفن هوشمند تا بتوانید هنگام گم شدن کالسکه خود را ردیابی کنید، موتور الکتریکی که به شما برای بالا رفتن از تپه کمک می‌کند.

منبع: تیپس‌اندتریکس

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *